piektdiena, 2007. gada 14. decembris

Parklandes ziema

Parasti mēs ziemu iedomājamies ar sniegu, kas krīt no debesīm, līdzīgi kā pirmajā attēlā. Parklandē ir mazliet citādi. Attēls ir jau vēsture - sniega biršana ir fotografēta pirmajā decembrī indiāņu ciemtā Tillicum, īsi pirms lielajiem plūdiem. Kopš tā brīža sniegu redzam tikai kalnu virsotnēs un televīzijas pārraidēs.

Šodien aizgāju uz mežu uzskriet (Ieva man nepiebiedrojās, jo ir mazliet saaukstējusies) un paņēmu fotoaparātu, lai iemūžinātu šo zaļo decembra ziemu. Bresemana meža vārti izskatās kā vasarā, arī mežs ir diezgan zaļš, vienīgi krūmi un daži lapu koki ir bez lapām.
Spanavejas parkā blakus asfaltētajiem celiņiem aug zaļa zāle. Arī ezers ir uz vietas un nav aizsalis. Ledus pa nakti te uzsalst tikai uz automašīnas stikliem (ir bijušas dažas naktis ar temperatūru zem nulles pēc C skalas). Uz ceļiem tas vēl nav redzēts. Ja ceļš apledo, satiksme un jebkāda darbība Parklandē tiekot pārtraukta. Skolniekiem jāpaliek mājās un darbiniekiiem jāgaida ledus nokušanu no ceļiem.
Attēlā redzams arī ezera sargs, kurš raugās lai nekas slikts nenotiktu. Arī pīles šādā ziemā jūtas ļoti labi un nedomā šo teritoriju apmainīt pret citu - siltākās zemēs. Pēdējās dienās viņām ir piebiedrojušās milzīgi lieli putni - kanādas zosis (būs atlidojušas no ziemeļu zemēm). Es tās pamanīju jau pirmdien. Viņām te ir iepaticies, varbūt cer te pārziemot. No cilvēkiem zosis pārāk nebaidās, bet fotografēties neizrāda lielu vēlēšanos.
Mežā takas arī daudz nav izmainījušās. Neskatoties uz to, ka lapu kokiem un krūmiem vairs nav lapu, pamežs tāpat ir zaļš un to var apskatīt nākošajā attēlā.
Lielā ceļa malā, pa kuru mēs ikdienā skrienam uz mežu, centīgie kaimiņi (pēc mūsu domām starp viņiem notiek sacensība, kurš skaistāk izdekorēs māju uz svētkiem) sāk gatavoties Ziemassvētkiem. Diemžēl ši ir tikai daļa no uzstādīšanai paredzētajām figūrām. Lielākajām figūrām nebija pieslēgts kompresors, kaimiņi to parasti ieslēdz īsi pirms tumsas iestāšanās. Ievietoju apsktei bildes ar ziemassvētku rotājumiem.
Kā pēdējo ievietošu vēl vienu pirmā decembra Tillicum village fotogrāfiju. Tā man tomēr vairāk atgādina ziemu, nekā šajā aprakstā augstāk publicētās...

2 komentāri:

Unknown teica...

mums iepriekšējā bija aukstākā nakts ar -10 grādiem.Tagad ir ap -4iem, nomazgāju beidzot mašīnu, nu var arī krāsu atpazīt.Jautrākais ir tas, ka kopš vakardienas nav apkures!Zvanīju apsaimniekotājam, tas paskaidroja ka esot ar sīkni kaut kas atgadījies, bet cilvēki jau pie tā strādājot.Laikam jau ja līdz pusdienslaikam nebūs siltums uzradies nāksies braukt pie kāda ciemos.Nu jau pat man ir auksti! no sniega nav ne miņas, ātrāk par nākamo gadu arī neesot gaidāms!

Anonymous teica...

Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014