ceturtdiena, 2007. gada 22. novembris

Te-ta-tu-tāt-TĪTARDIENA

Tā diena nu ir klāt, un tā vietā lai šobrīd no pārēšanās vaidētu, kā to, visticamāk dara Ieva un Andris, es šobrīd esmu mājās un rakstu šo emuāru. Ceru, ka viņi man kā "dāvanu" atvedīs dažus "Quicksilver" veikala kuponus, uz kuru, šķīet, rītdien brauksim. Ieva teica, ka viņai vēl kāds ir teicis, ka pēc pateicības dienas (nu tītardienas, tītardienas) veikalos esot milzīgas atlaides, un visi kā nenormāli skrien uz tām izpārdošanām. Mēs arī skriesim. Laikam.
Vispārīgi runājot, nekas jauns nav noticis, Ieva ar Andri tikai raksta emuārus par katru lietu, ko mēs izdarām, un dodas skriet reizi dienā, es dodos uz skolu, kā parasti. Pateicības dienas (skat. virsrakstu) "brīvlaiks" ir divas dienas garš, gan šodiena, gan rītdiena ir brīvas, kā arī vēl sestdiena un svētdiena, kas kopā sanāk četras dienas parasto divu vietā. Sīkums, bet patīkami. Otrā brīvdiena esot vienkārši tāpēc, ka visi jau tāpat pārēdas un no skolas tāpat nebūtu jēgas.
Nu labi, to iemeslu es izdomāju. Patiesībā man nav ne mazākās jausmas kāpēc ir divas brīvdienas pēc kārtas.
Pateicības diena (...) vispār ir interesanta diena, jo tā tiek svinēta nevis konkrētā datumā, bet novembra ceturtajā ceturtdienā, kas nozīmē, ka šī brīvdiena nekad netiek "izlaista".
Nu ko, tuvojas vakars, ārā jau tumšs, varbūt drīz nabaga pārēdušies vecāki sāks ierasties, tad nu jāsagatavojas pieklājīgi sagaidīt (jāapēd vismaz daļu no ēdiena, kas mums mājās, lai viņiem ierodoties nerastos mazvērtības kompleksi, jo ēdiena daudz, bet ieēst nevar).
Tas tad arī šodien viss, gan jau vēl kādreiz kaut ko uzrakstīšu.

2 komentāri:

Unknown teica...

nu, Voldemar, tu atkal nolaidi pa smuko! sasmieties var riktigi par taviem tekstiniem:) seviski par to skriesanu uz veikalu:)

Unknown teica...

nu bet ja ir atlaides tad ir jāskrien, un tu jau ar noteikti nemaz nezini kas tas quicksilver ir par briesmoni :D