ceturtdiena, 2008. gada 10. aprīlis

Meklējiet rakstos!

Tā jau gluži nav, ka mēs te tikai ar vāveru skaitīšanu un puķu ostīšanu nodarbojamies. Voldemārs pat diezgan nopietni ņemas ar skolas darbiem, Andris ir mūsu galvenais fotogrāfs, bilžu kārtotājs un fotogaleriju veidotājs, es pati ne vien brīvklausītāja statusā lekcijas apmeklēju, bet arī diezgan daudz dažādu rakstu darbu esmu sastrādājusi ārpus šī emuāra tapināšanas.

"Dienas biznesa" paspārnē iznākošā žurnāla "Saldo" 9.aprīļa numurā ir publicēts mans raksts ar stratēģiskiem ieteikumiem visiem tiem, kuriem organizāciju veidošanas un vadīšanas jautājumi interesē. Nesabīstieties - tas patiesi ir "cilvēku valodā".

Ir tapuši 3 zinātniskie raksti konferencēm - divi latviešu un viens angļu valodā, esmu uzrakstījusi arī 2 grāmatu recenzijas (vairāk par to visu - wiki lapā).

Kas tad tas wiki ir par zvēru? Mans vislielākais un laikietilpīgākais pēdējā laika darbs, ar ko lēnām un pamazām pēdējos mēnešus esmu ņēmusies paralēli visam citam un nu esmu gatava nodot arī jūsu vērtējumam.

Tas ir visviscitādākais, taču ne mazāk svarīgais lieldarbs. Wiki ir mājas lapas vienkāršots variants - ikviens, kurš kaut cik prot ar datoru apieties, var viegli izveidot savējo. Mana lapa tapa par studentiem domājot, bet nu jau pamazām paplašinās (un laikam pavisam "gatava" nebūs nekad). Dzīve ir mani piespiedusi sākt anglisko sadaļu veidot, arī par latvisko aizvien jaunas idejas un vajadzības rodas, tāpēc lapu papildinu bieži. Ja ir interese, varat ieskatīties manā wiki lapā (brīdinu, tik daudz esmu sastrādājusi, ka krietns brītiņš paies lodājot).

Kā jau noprotat - ar šo vismaz daļēji aizbildinu savu emuāra rakstīšanas nevaļu. :)

1 komentārs:

Veneranda teica...

Apsveicu, malacis! Interesants produkts, ilgi lasīju:)